Ana Sayfa | Site Haritası
 

23. Genç İletişimciler Yarışması

Halkla İlişkiler

Halkla ilişkiler dalında aşağıdaki kategorilerde ödül verilmiştir:

1) Kurumsal iletişim projesi
Kurumsal halkla ilişkiler, kurumun mevcut ve potansiyel hedef kitlelerle ilişkilerini düzenleyerek, bu kitlelerin kuruma karşı olan bilgisizliklerini bilgiye, ilgisizliklerini ilgiye ve de sempatilerini kurumsal kimliğe dönüştürme çabalarını ifade eder.

2) Ürün / Hizmet tanıtım projesi
Reklam, halkla ilişkiler, satış geliştirme, tutundurma karması, doğrudan pazarlama gibi iletişim yöntemlerinin birbiriyle uyumlu, bir eşgüdüm içinde marka ve pazarlama karmasının diğer unsurlarıyla birleştirilmesini kapsar.

3) Sosyal sorumluluk projesi
Toplumdan aldığını topluma verme anlayışıyla, kurum hakkında hayırsever algısı yaratarak ve kurumun sadece kar amacı gütmediğini gösterme adına yapılan, ticari karşılığı olmayan iletişim etkinliklerini ifade eder.

Halkla ilişkiler dalı seçiciler kurulu:

CEYDA AYDEDE Başkan - Global Tanıtım Yönetim Kurulu Başkanı
FATOŞ KARAHASAN Stratejik Marka Yönetimi Danışmanı
MERAL SAÇKAN MPR Yönetim Kurulu Başkanı
OKŞAN ATİLLA SANÖN Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
FÜGEN TOKSÜ Toksü ve Chase Genel Müdürü
TİJEN MENGENHürriyet Gazetesi Pazarlama ve Satış Grup Başkanı

Gerekçe: Jüri üyeleri gönderilen çalışmaları değerlendirme sırasında araştırma - analiz adımında gerçekçi bir çalışma yapılması, ölçümleme adımına önem verilmesi ve sunumların görsel açıdan da başarılı olmasını özellikle göz önüne almışlardır.

KURUMSAL İLETİŞİM PROJESİ

BİRİNCİ


TUĞBA KAVAS, SERKAN SÖZEN, AYNUR EVECEN, ERDEM ERDOĞAN
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri
Atlas Jet Kurumsal İletişim Projesi



Gerekçe : Ülkemizde hızla büyüyen bir sektör olan sivil havacılığa ait bir markanın seçimi iyi bir vizyonun göstergesidir. Ayrıca proje içinde kullanılmış olan yaratıcı tanıtım fikirleri örnek teşkil edebilecek kalitede olması nedeniyle,

İKİNCİ


DEFNE ÇELİK, SEÇİL ŞİŞMAN, CEREN TEMUÇİN, AYŞEGÜL ARIKAN
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri
Toplum Destekli Polislik Şubesi POLİROBOT



Gerekçe : Özellikle polisin ilkokul çağındaki öğrencilere ulaşıp iletişim kurması hem kendi imajı hem de çocukların alacağı temel güvenlik eğitimleri açısından faydalı olması nedeniyle,

ÜÇÜNCÜ


BENNU YAR, GİZEM KOPARAN, BURAK SOLAK, TOLGA MERİÇ
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri
Kadın Emeğini Değerlendirme Vakfı



Gerekçe : Büyük bir hızla modernleşen ülkemizde, kadınların ekonomik üretkenlikten uzak kalması Dünyada ki rekabet ortamında ülkemizi geriye düşürecektir. Bu açıdan değinilmesi gereken bir proje olması nedeniyle değer görüldüler.

ÜRÜN / HİZMET TANITIM PROJESİ

BİRİNCİ


MURAT ÖZKANAT, TURAN TİYENÇ, ALİ AŞİRAN, ÖZGÜR SÜRMECİ
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri
Cafe Crown Mpr Kampanyası



Gerekçe : Son derece yaratıcı etkinlikler düşünülmüş ve aynı derecede iyi bir şekilde tasarımlar yapılmıştır. Bu tasarımların projeyi etkili kılması nedeniyle,

İKİNCİ


FULYA ARSLAN , CELAL YİĞİT, BUKET MOLLA
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü öğrencileri Atasay/Young Ring



Gerekçe : Gayet iyi bir analizin sonucunda çıkmış bu proje, hiç de yabana atılamayacak mücevher sektörü ile ilgili yapılabilir bir kampanya gibi gözükmektedir. Mezuniyet yüzüğü kavramının Türkiye'de oturtulması sektörü büyütebilecek bir fikir olması nedeniyle,

ÜÇÜNCÜ


PELİN ACARA, SETENAY DİLARA GÜLER, HANDE SELİN YILMAZ, MERVE ÖZKAN
Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri
Saka Su/ Sağlık İçin Saka İçin


Gerekçe : Bu çalışma yine yaratıcı tasarımları ile dikkat çekmektedir. Ayrıca bir ürünün zaaf gibi gözüken yönü doğru bilgilendirme ile nasıl avantaja çevrilebileceğini bu projede görmekte olduğumuzdan dolayı değer görüldüler.

SOSYAL SORUMLULUK

BİRİNCİ


ARDA TUNCA, PELİN PALTA, İPEK ÇANKAFLI
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri
Sesinizle Gözlerim Olur Musunuz Konuşan Kitaplar


Gerekçe : Bu projede ülkemizdeki görme engelliler ile ilgili analizler hem çok yönlü hem de çok özenilerek yapılmış. Ortaya çıkan sorunların giderilmesi için rasyonel bir bakış açısı sunulması nedeniyle,

İKİNCİ


ERHAN EREN, Y.EMRE ÇAĞDAŞ, GÜLİS TÖNGEMEN, FIRAT İNCE
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Spor İçin Bir Saat Erken Kalk


Gerekçe : Toplumumuz bilinçlendikçe sporun önemi her gün daha fazla artmaktadır. İleri kentleşmiş bir hayatın olmazsa olmaz dengesi olan spor faaliyetlerinin proje konusu yapılması ve iyi bir tanıtım projesi haline getirilmesi nedeniyle,

ÜÇÜNCÜ


SELİN KOÇ, TUĞÇE ERDEM, BORA ŞÜKRÜ ARMAN, PATRICIA BENLİSOY
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencileri
Casper'la Gerçek Dönüşüm


Gerekçe : Geleceğe dönük hazırlanmış bir proje. Önemli bir bilgisayar firmasının böyle bir projeye katılmasını sağlamak ve birlikte yapmak iyi bir fikir. Çağımızın en önemli unsurlarından biri olan dönüşüm sürdürülebilir bir dünya için başat bir unsuru olması nedeniyle değer görüldüler.